Bewertungen von Yang Yang Sushi Eindhoven

Neue Beurteilungen

5.0
Ineke Takkenberg
Gestern

Snel bezorg en heerlijk lekker....

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marie
26 MĂ€rz 2023

Was weer heerlijk zoals altijd!

Monique
25 MĂ€rz 2023

Superrrr lekker en vers..toppp

Diana Hofman
21 MĂ€rz 2023

Zat alleen minder sojasaus bij dan normaal, maar verder was het weer voortreffelijk.

Fabiana di mario
18 MĂ€rz 2023
Francis
14 MĂ€rz 2023

Complimenten, het was weer heerlijk!!!

Fabiana di mario
11 MĂ€rz 2023
Martin
6 MĂ€rz 2023
RvH
3 MĂ€rz 2023

Sneller bezorgd dan verwacht, en altijd goede kwaliteit!

Steinweg
2 MĂ€rz 2023

Heerlijk en zo vers

Ingrid Cloin
25 Februar 2023

Zoals altijd weer super

Eva
24 Februar 2023

Super lekker, op tijd bezorgd! Aanrader!!! Enige verbeterpunt is kortingscodes ook laten gelden voor een bestelling door 1 persoon (niet pas vanaf een zeker bedrag, waardoor je er niet voor in aanmerking komt).

Mart
24 Februar 2023

Heerlijj gegeten!

Lois
23 Februar 2023
Diana
23 Februar 2023

Heel erg snel en weer super lekker!

M.M
21 Februar 2023

Altijd snelle levering en goede kwaliteit.

Sanders
20 Februar 2023

Wat aan de late kant

Ivana Brkic
20 Februar 2023
Luna
18 Februar 2023

Normaal zijn de pokebowls erg lekker, maar deze keer waren ze nogal droog, ook samen met de saus.

Maria
16 Februar 2023

Always delicious and delivery is always on time.

Michelle
11 Februar 2023

Altijd goed eten en snelle bezorging!

vermeer
10 Februar 2023

De prijzen zijn wel erg hoog

Gustav Ebbers
10 Februar 2023

Was heerlijk!

Alexandr
9 Februar 2023

Net op tijd gemaakt. Lekker. Super tevreden!

O.F
8 Februar 2023

Perfecte sushi. Was heerlijk

Ingrid
6 Februar 2023

Zoals altijd weer fantastisch

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Doris
4 Februar 2023
Linda
1 Februar 2023

We hebben al vaak bij Yang Yang in Eindhoven besteld en hebben altijd heerlijke verse sushi en goede service.

Monique
30 Januar 2023
Gabriëlle
29 Januar 2023

De sushi was goed van smaak. Ik vind persoonlijk de keuze in de sushirollen en dragonrolls wat beperkt. De dragonrolls die ik bij jullie heb besteld waren erg goed van smaak. Met de kwaliteit die jullie leveren zou uitbreiding van de dragonrolls naar mijn idee echt van meerwaarde kunnen zijn.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

John
28 Januar 2023

Sushi prima. Mogen w.m.b. iets groter zijn. Meegeleverde sojasaus prima en wordt in apart bakje meegeleverd.

Flavia E Santos
26 Januar 2023
Soraya
25 Januar 2023
Goran Brkic
25 Januar 2023
N.D.
23 Januar 2023

Heerlijk net als altijd

Sanders
23 Januar 2023
Goran Brkić
23 Januar 2023
Tijmen De jong
23 Januar 2023

Lekker eten

Muriella
22 Januar 2023
X
22 Januar 2023

Tonijn had een nare smaak/geur en de temaki was heel taai. Bezorger was wel snel en super vriendelijk.

Rafael
21 Januar 2023

Super lekker en op tijd bezorgd, aanrader

Rim
19 Januar 2023

Super lekker!

Diana Hofman
16 Januar 2023

Super lekker eten en snel bezorgd!

Adriano
15 Januar 2023
Monique
14 Januar 2023

Zij bezorgen echt de beste sushi in Eindhoven eo. We bestellen al paar jaar bij ze en de kwaliteit is nog altijd steeds TOP en heel vers en bij krokante rolls zijn ze lauwwarm DELICIOUS ! ( onze favoriet = soft crab shell ) De service is ook goed. Als ze 1 minuut te laat zijn, bellen ze al met hun excuses. Heb absoluut geen minpunten

D.
12 Januar 2023

Top!

Aksu
12 Januar 2023
Goran Brkic
12 Januar 2023
Rene
5 Januar 2023
Sylvie
1 Januar 2022
chantal bogaert
28 Dezember 2022

altijd op tijd geleverd lekker en prijs kwaliteit is prima

Britt
28 Dezember 2022
Anika
24 Dezember 2022

Weer heerlijke verse sushi. Fijn ook dat er bezorgd werd op kerstavond. :)

Suus!
22 Dezember 2022

Heerlijke pokébowl, zalm flambé en zalm handrol

Ingrid Cloin
17 Dezember 2022

Weer heerlijk gegeten

Peter
12 Dezember 2022

Altijd verse sushi. Op tijd bezorgd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Femke
9 Dezember 2022

Prijs kwaliteit zeer goed

Ingrid Cloin
4 Dezember 2022

Het was weer fantastisch

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Pascal
29 November 2022
Herman
28 November 2022

Slordig gesneden shashimi, weinig fantasie in de shushi. En zeer onduidelijk spaarsysteem. Sushi zonder liefde

Anika
27 November 2022

Altijd vers en lekker!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marloes Van de Rijt
26 November 2022

Heerlijke Pokebowl! Super netjes dat er even werd gebeld dat het wat later zou worden bezorgd.

Willem
25 November 2022
DW
20 November 2022

Super!

Alex
12 November 2022

Precies op tijd en super lekker!

Cloin Schutten
12 November 2022

Het was weer heerlijk!

Erna van Kleef
10 November 2022

Vaker pokebowl besteld en soms veel rijst en minder ingrediënten en nu was rijst / ingrediënten goed in verhouding!!

K
6 November 2022

Om 16.00 uur besteld om te bezorgen om 18.00 uur. Het eten werd om 18.30 uur bezorgd. Wel keurig gebeld hierover. De sushi is oké, maar niet meer dan dat.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

sanstip
30 Oktober 2022

Voor het eerst in tijden, was de bestelling een kwartier te laat :) Totaal geen probleem, omdat jullie altijd spot on zijn!

Jannelize
29 Oktober 2022
Sylvie
29 Oktober 2022

Ze waren een kwartier te vroeg. Verder zijn we erg tevreden met de kwaliteit en de prijs/kwaliteit verhouding.

Wiljon
28 Oktober 2022

Gewoon super 👍

D.
22 Oktober 2022

Vers en super lekker. Top!

Monique
22 Oktober 2022

We houden enorm van sushi en hebben veel gegeten overal maar die van jullie blijft het lekkerste!

Jolanda
20 Oktober 2022

Weer heerlijk gegeten, Bedankt voor de sociale allergie aanpassingen

Van Soest
16 Oktober 2022

Snelle levering en superverse sushi.

Luna
15 Oktober 2022

Altijd goed !

Freule
13 Oktober 2022

Lekker eten, mooi op tijd!

Spaninks
8 Oktober 2022

Zoals al jaren goede heerlijke sushi Ze waren iets te laat maar dat kan gebeuren als eindhoven overal open ligt.

Pascale
6 Oktober 2022
W Funke
1 Oktober 2022
Marijke
21 September 2022

Heel tevreden!

Frank Gommers
18 September 2022

Was weer heerlijk, zoals altijd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

D.
18 September 2022
Su-shi
17 September 2022

Het was weer heerlijk en stipt op de aangegeven tijd klaar!

W.Funke
14 September 2022

Heerlijk vers, fijne afhaaltijden.

Pleun Neele
12 September 2022

het was erg lekker alleen aan de wat prijzige kant

Ingrid cloin
11 September 2022

Zoals altijd weer geweldig lekker gegeten,

Martes
10 September 2022

Altijd vers en lekker!

Marjan de koning
9 September 2022

De crispy chicken en crispy vegetarian leken erg veel op elkaar qua smaak
 of 2 x dezelfde rol per ongeluk? Verder weer heerlijk !

Van Eeghem Catering
8 September 2022

Prima sushi, vers met een goede bezorging

Demi Marks
5 September 2022

Was geen verse tonijn maar uit blik niet te eten en 2 dezelfde rollen in actie bus. Eten besteld voor 18.30 uur en werd half uur te vroeg bezorgd
 kan niet! Slechte service

Een tevreden klant
25 August 2022

Altijd heerlijke sushi en vriendelijke bezorgers.

S
3 August 2022

Te dikke klonten rijst waarvan veel rare harde rijstkorrels, vliesjes, geen idee maar bleef maar kauwen, teveel rijst voor een visje erop, de makreel zag ik gelijk aan de kleur dat het niet goed was, smaakte ook erg zuur, er zaten graten in de paling, en de soft shell crab was helemaal niet te eten. Zeewier was echt niet vers, al bij al: dit ben ik niet gewend van jullie. :( bijna 100 euro voor betaald! Bezorging was sneller dan de tijd aan gaf :) vind ik wel weer fijn.

Dekker
2 August 2022

Heerlijke sushi, gemakkelijk via de app te bestellen en zelf afhalen is mogelijk!

Jose de Leeuw
2 August 2022

Alles was lekker en mooi op tijd bezorgd! Top!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marianne
31 Juli 2022

Correcte levering op de afgesproken tijd!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Brenda
30 Juli 2022

supersnel bezorgd en vers zoals altijd.

Joost
29 Juli 2022

Heerlijk gegeten!!

Naciha
29 Juli 2022

Het was weer heerlijk en super vers ❀

Jur
28 Juli 2022

Bestellen via app werkte niet. Vestiging was telefonisch ook niet te bereiken. Sushi blijft ver achter bij andere (bezorg)sushi restaurants. Sushi heeft geen saus/dressing en is daardoor aan de flauwe droge kant.

Jainey den Exter Blokland
26 Juli 2022

Heerlijk verse sushi en vriendelijk personeel!

Anoniem
20 Juli 2022
Thilly
19 Juli 2022

Pokebowls waren lekker. Netjes bezorgd met korte uitleg dat het druk was dus wat langer duurde dan normaal.

Lotte
19 Juli 2022

Zeer smaakvolle poke bowl

Adelien
19 Juli 2022

Sushi was heerlijk! De sojabonen waren iets te kort gekookt en misten wat smaak (zout). Bezorging in 60 minuten, voor een maandag avond niet heel snel.

Simon in 't hout
16 Juli 2022

De kwaliteit is gewoon dik ik orde maar ik bestel altijd zonder komkommer en dit is nu al 2x achter elkaar mis gegaan,anders zeker 5 sterren.

Anoniem
14 Juli 2022
Jolanda
12 Juli 2022

Top zoals altijd

Tim
11 Juli 2022

Goede prijs kwaliteit verhouding en prima bezorging 👍

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sabine & Niels
10 Juli 2022

Heel erg lekker, zoals altijd ! Als we ergens anders sushi bestellen zijn we altijd teleurgesteld. Dus voor ons niks anders meer !

Anne
5 Juli 2022

Snelle vriendelijke bezorging. Eten was heerlijk, perfect!

D.
2 Juli 2022

Super!

WV
30 Juni 2022

Een goed gevulde heerlijke poke bowl met superverse ingrediënten. Echt een aanrader!

Ingrid Cloin
24 Juni 2022

Het was weer super

Maartje
22 Juni 2022

Super lekkere verse sushi! En ook nog is in 20 minuten bezorgd, stond er echt versteld van!! Blijf hier telkens bestellen I LOVE IT.

Steffie
19 Juni 2022

Sushi for one besteld maar helaas een zalm/tonijn schaal gekregen. Wij vinden rauwe zalm niet lekker dus de helft niet op gegeten. Zagen later dat er wel gebeld was, waarschijnlijk om hier iets over te melden.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Frank
18 Juni 2022

Ook de Pokebowls zijn super

Kim
15 Juni 2022

Bezorgtijd was erg lang, 55 minuten en daarbij kwam het uiteindelijk ook nog 20 minuten te laat. De kwaliteit van de sushi was niet als voorheen. De prijzige Red Spicy Dragon Roll was zeer teleurstellend, veel te warm en de sushirijst veel te gaar. Voorheen was ik altijd enorm tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding. Hopelijk is het de volgende keer weer zoals voorheen!

Brenda
10 Juni 2022
Femke Bullens
7 Juni 2022

Altijd lekkere sushi en pokébowls. Jullie houden altijd rekening met mijn wensen!!

Jannelize
6 Juni 2022
Brenda
3 Juni 2022

Snelle bezorging en heerlijke sushi.

Ivar
3 Juni 2022

Prima kwaliteit! Goede sushi / sashimi. Op tijd klaar.

Herman
2 Juni 2022

Uitstekende sushi. Jammer dat de app het niet doet

Mulders
29 Mai 2022

Heerlijke sushi en bezorging mooi op tijd! Tevreden klant .

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Paul Langedijk
29 Mai 2022

Prima vers eten, exact op tijd bezorgd

Anika
28 Mai 2022
Angela
26 Mai 2022

Weer super lekkere sushi gehad, zoals altijd! Ook een snelle bezorging.

Debby
25 Mai 2022

5⭐

Theo
22 Mai 2022
Julie
21 Mai 2022

Vers en lekker
 Mijn favo sushi place

D.
17 Mai 2022

Top!

Gianluigi
15 Mai 2022
Jos
9 Mai 2022

Zoals altijd keurig op tijd en erg lekker.

Renske
8 Mai 2022

Bezorging de laatste tijd altijd te laat. Sushi smaakte prima maar sojabonen hadden een vreemde smaak. Niet zo heel tevreden deze keer dus.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Monique
8 Mai 2022

Heerlijke sushi, jammer dat er geen gember bij zat

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jeroen
8 Mai 2022

Goeie sushi en perfect op tijd bezorgd!

E.
7 Mai 2022
Van Soest
7 Mai 2022

Lekker superverse sushi

Jolanda
3 Mai 2022

Geweldig gegeten, warm wat warm moest zijn en top rekening gehouden met allergie. Tot de volgende keer

Anke
2 Mai 2022
Claudia
29 April 2022

Zeer snel geleverd en de sushi is heerlijk

Carla
28 April 2022

We bestelden om 18:35 voor zo snel mogelijk bezorgen. Er volgde een mail dat de verwachtte bezorgtijd om 19:40 zou zijn. Maar om 18:45 was de bezorger er al. De kwaliteit was prima, zoals we gewend zijn.

ND
28 April 2022

Heerlijk net als altijd!

RN
23 April 2022

Lekker eten alles goed bezorgd.

Antoinette
19 April 2022

Precies op tijd en alles warm

sanstip
19 April 2022

zoals altijd weer goed en perfect op tijd

Janny Driessen
18 April 2022

Supper lekker.

F.Maassen
17 April 2022

Het was heerlijk en mooi op tijd!!

Janse
14 April 2022
Marcel
14 April 2022

Bestel regelmatig maar gisteren was toch wel een tegenvaller , zowel de boontjes die heel erg droog waren en ook de plakjes zalm en tonijn die in tegenstelling tot alle andere keren wel heel erg aan de kleine kant waren , Niet gewend bij Yang Yang

J.W. Peters
9 April 2022

Netjes gebeld door bezorger dat hij voor de brug moest wachten. Super netjes


Paul Langedijk
9 April 2022

Erg smakelijk. Maar de gember is veel te zout ! voorheen was dit niet zo en de kleur van de gember is donkerder.

P.
8 April 2022
Moniek
7 April 2022

Zeer vriendelijk personeel. Ik dacht dat mijn bestelling niet klopte en werd telefonisch meteen netjes geholpen. Het eten is ook heerlijk. We vinden wel dat de blaadjes die om de handroll zitten taai zijn waardoor de kinderen ze niet doorgebeten kregen. Verder smaakte het erg lekker !!

Toon
2 April 2022

Prima , en op tijd !

D.
2 April 2022

Super!

Ingrid
28 MĂ€rz 2022

Heerlijk gegeten

Xxx
22 MĂ€rz 2022

Top, 1 van de beste pokebowls ever

N
22 MĂ€rz 2022

De sushi is erg achteruit gegaan. De rolletjes zijn erg klein geworden!

Y
20 MĂ€rz 2022

super lekker, goede bezorging eerder dan geschatte tijdstip, precies gedaan zoals ik wilde (doorgebakken kip/aparte bakjes etc)

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

mik
20 MĂ€rz 2022

bezorging was goed. kwaliteit was minder.sushi was niet verse. jammer.sushimi ziet er niet zo lekker uit.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jannelize
18 MĂ€rz 2022
Anouk
15 MĂ€rz 2022

Lekkere sushi voor een prima prijs. Wel al meerdere keren hier besteld en altijd is de bezorging te laat helaas

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

G
12 MĂ€rz 2022
Doris
10 MĂ€rz 2022
Spaninks
9 MĂ€rz 2022

Altijd lekker

Femke Bullens
8 MĂ€rz 2022

Altijd heerlijke sushi!

Lotte
8 MĂ€rz 2022

Super snelle bezorging, nog warm en wederom weer erg lekker!

Kaylee
6 MĂ€rz 2022

Was weer super lekker!

Koen
6 MĂ€rz 2022

Sushi is hier altijd goed, echter bij het afhalen van de bestelling op de aangegeven tijd gaat het altijd fout. Laatste 3 bestellingen tenminste nog 20 minuten staan wachten. Het kan een keer gebeuren, 3 keer is geen toeval meer.

Cynthia
6 MĂ€rz 2022

De bezorging was verschrikkelijk. De bestelling werd 3 kwartier later bezorgd dan afgesproken, uiteindelijk anderhalf uur na het plaatsen van de bestelling. Als je belt om te vragen waar de bestelling blijft, dan wordt tot 2 keer toe gezegd dat de bezorger net onderweg is en dat het nog maar een paar minuutjes duurt. Waarom niet gewoon eerlijk aangeven dat het helaas langer duurt? Er wordt nu gewoon keihard gelogen. De sushi was goed, maar niet heel bijzonder. Zeker niet lekkerder dan ergens anders, vooral na het gedoe rondom de bestelling.

Paul Adriaanse
4 MĂ€rz 2022
Angela
4 MĂ€rz 2022

De sushi is heerlijk! Ook goede en vriendelijke bezorger, elke keer weer. :)

van Soest
1 MĂ€rz 2022

Superverse sushi! En heeel veel.

Monique
27 Februar 2022

We bestellen al jaren bij hun. Ze hebben altijd dezelfde kwaliteit aangehouden. Super goede sushi rijst en hun soft shell roll is een absolute aanrader die altijd lauwwarm wordt bezorgd

ND
26 Februar 2022

Heerlijk net als altijd!

Paul
25 Februar 2022

Altijd o.k.

Micks
25 Februar 2022

Eten was lekker. Bezorg tijd goed gecommuniceerd en daarna nog een telefoontje gehad dat ze een paar minuutjes later was. Top service!

Suzanne Borghouts-Campbell
25 Februar 2022

Perfect, snel bezorgd en zoals altijd genoten van de verse sushi!

Naciha
24 Februar 2022

Lekker en vers en betaalbaar.

J. Roelofs
22 Februar 2022

Bij de bevestiging werd er aangegeven dat de bestelling er om 19.05 uur zou zijn. Nu bleek dit al om 18.35 uur te zijn. Had dit graag geweten.

Van Dijk
21 Februar 2022

Superlekker en snel geleverd!

Kasper
20 Februar 2022

Snelle service en lekker eten

Jerry
18 Februar 2022

Door het noodweer (storm) belde ze even op dat ze later kwamen en ik zei doe het maar rustig aan als je maar niet van de weg waait. Alles wat prima zoals gewoonlijk. Aanrader!

Ruud Prinsen
16 Februar 2022

Super dat er werd gebeld om te laten weten dat het eten bijna onderweg was.

Angie
12 Februar 2022
ND
10 Februar 2022

Net als altijd heerlijk!

Radia
10 Februar 2022

Bestelling was snel klaar en sushi was heerlijk vers. Zeker voor herhaling vatbaar!:)

Van den Boomen
7 Februar 2022

Snel geleverd en heerlijk vers 👍

Anika
7 Februar 2022

Ik bestel hier regelmatig. Altijd heerlijke en verse sushi!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Adelien
6 Februar 2022

Heerlijk gegeten!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Roel
5 Februar 2022

Gewoonweg geweldige sushi!!

Spaninks
5 Februar 2022

Altijd even lekker zeker een aanrader

Miriam
4 Februar 2022

Super lekker, fresh en heel goed service

Chris Haryoto
2 Februar 2022

Top kwaliteit en dito prijs. Gember zou wel gratis moeten zijn. Oh en voeg Takoyaki in het assortiment. Tot de volgende bestelling!

Kaylee
31 Januar 2022

Bestellen gaat makkelijk, de sushi is echt heel lekker en werd bezorgd op de tijd dat ze aangegeven hadden!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Wendy
31 Januar 2022

Bij menu A was de box niet compleet we kwamen een rol sushi tekort

Justas
30 Januar 2022

Excellent

Familie Jansen
29 Januar 2022

Lekker vers gemaakt

Sarah
28 Januar 2022

Smaak super. Aanrader. Gelaat kreeg ik mijn extra tonijn en extra seewiersalade niet. Wel ervoor betaald.

RvH
25 Januar 2022
Rian van den Nieuwenhof
25 Januar 2022

Jullie sushi is echt super lekker. Er wordt goed rekening gehouden met mijn dieetwens (glutenvrij). De gember vind ik ook heerlijk.

L.H.
23 Januar 2022

De bestelling was 20 minuten later dan gepland, maar dit werd goed gemaakt omdat het erg lekker was!

Colinda
23 Januar 2022

Heerlijke sushi voor een mooie prijs!

Jasmina Tarhib
22 Januar 2022

Heerlijke Sushi eerlijk! vooral de crispy rolls zijn nog lekker warm

Louis
21 Januar 2022

Always great service

DW
16 Januar 2022
Paul Langedijk
15 Januar 2022

Top voedsel ! Vers en smaakvol. Snelle bezorging en de warme gerechten waren ook echt warm.

B. de Jager
15 Januar 2022

Heerlijke sushi !

Anoniem
10 Januar 2022

Heerlijk gegeten, snelle bezorging en dat op zondag.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Mart G.
3 Januar 2022

Zelf afgehaald, dus geen beoordeling over bezorging. Actiebox A en B. Zag er voortreffelijk uit. Maar belangrijker :smaakte ook nog prima. Voor herhaling vatbaar

Mike
3 Januar 2022
John
2 Januar 2021
Artur
1 Januar 2021

Fast and nice service, sushi very good.

Leidy
1 Januar 2021

In een woord perfect !!!

A
31 Dezember 2021
AK.
29 Dezember 2021

Ruimschoots op tijd compleet warm en lekker

nn
29 Dezember 2021

Heerlijke sushi, snel bezorgd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Angela
28 Dezember 2021

De sushi is altijd heerlijk en de bezorger is vriendelijk! ^_^

Johan
27 Dezember 2021

Prima eten, maar een half uur te laat.

N.D
26 Dezember 2021

Net als altijd heerlijk


Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Maddy
25 Dezember 2021

Een heerlijk Japans kerst diner!

Willem
22 Dezember 2021
Heleen Lennarts
20 Dezember 2021

- NB. dit is geen review maar een manier om in contact te komen - Omdat de website de eerste maal een melding gaf dat mijn bestelling niet geplaatst was, heb ik hem nog een keer geplaatst. Ik heb de bestelling ook twee maal betaald. Toen de tweede bestelling alsnog (toch) bevestigd werd, heb ik meteen met jullie gebeld en zou een van de twee bestellingen gecancelled worden. De tweede betaling is echter nog steeds niet teruggestort op mijn rekening. Ik zou het wel aardig vinden als ik daar niet zelf achteraan hoef te gaan.

Antwort von Yang Yang Sushi

Beste klant Wat vervelend dat de terugbetaling nog niet voldaan is, ons excuses daarvoor. We hebben een van de twee bestellingen gelijk geannuleerd bij onze tussenpersoon, alleen is de klantenservice helaas niet bereikbaar in het weekend. Vanmiddag hebben we bericht terug ontvangen dat het geregeld is. We gaan er zelf vanuit dat terugbetalingen via iDeal een aantal werkdagen duurt. Hopelijk geeft dat gerust stelling, mocht u toch nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op! Met vriendelijke groet, Yang Yang Sushi

Debbie
20 Dezember 2021
Corine
19 Dezember 2021

Altijd heerlijk ! En mooi op tijd bezorgd !

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jos
17 Dezember 2021

Lekker en snel geleverd. Goede kwaliteit, zoals altijd.

Ivar
14 Dezember 2021

Goede sushi. Duidelijk verschil met bijvoorbeeld een 'all you can eat' restaurant.

Linda
11 Dezember 2021
RvH
9 Dezember 2021

Ik heb al diverse keren bij Yang Yang Sushi Eindhoven besteld voor bezorging, en ik kan niet anders dan complimenten geven voor de bezorgservice Ă©n de kwaliteit van het eten! Het is zelfs nog warm als het bezorgd wordt, het smaakt altijd lekker vers, en vooral de spicy rolls met de geflambeerde zalm zijn zo enorm lekker! Kwalitatief dus echt een aanrader. En qua bezorging vind ik de medewerkers ook heel erg vriendelijk en servicegericht; bijvoorbeeld doordat er even telefonisch contact wordt gezocht wanneer een bestelling onverhoopt iets later aankomt dan verwacht. Altijd hele vriendelijke mensen die het eten komen bezorgen - helemaal top! Ik heb hier vaker eten besteld, en zal dat ook zeker blijven doen. Naar mijn mening een van de beste sushi restaurants voor bezorging in Woensel en omgeving. Als ik nog iets van tips of verbeterpunten mag geven, zou ik een kleine uitbreiding van de menukaart wel leuk vinden, om bijvoorbeeld nog iets zoets als nagerecht te kunnen bestellen. Of dat nou

Freule
6 Dezember 2021

Goede prijs kwaliteit verhouding, ziet er allemaal heel verzorgd uit en is altijd keurig op tijd!

Debbie
6 Dezember 2021

Lekker&vers, goede kwaliteit!!!

A.G.Alexander
5 Dezember 2021
Koen
5 Dezember 2021
D.
5 Dezember 2021

Snelle bezorging en super lekkere sushi.

Paul
3 Dezember 2021

Prima en VERS voedsel ! snel bezorgd en alles compleet.

Maud
3 Dezember 2021

Super service en snel klaar! Smaakte goed

Hatice
2 Dezember 2021

Fast and fresh and delicious! Highly recommended!

Hans van den Bergh
28 November 2021

Bestelling stond klaar om afgehaald te worden. Het was weer verukkelijk.

Alexander
27 November 2021
Mark
27 November 2021

Lekker en vers.

Colinda
25 November 2021

Zoals altijd erg lekkere Sushi en niet duur. We moesten alleen wat langer wachten, maar dat zal door de drukte geweest zijn..

jasper
24 November 2021

Altijd lekker, kleine aanpassingen zijn elke keer mogelijk en goed uitgevoerd.

Elke
17 November 2021

Netjes gebeld of de bezorging iets eerder mocht plaatsvinden. Sushi was prima.

John
14 November 2021

Top, goed verzorgd en goede kwaliteit

Carla
14 November 2021

Alles was heerlijk, zoals gewoonlijk!

Chantal
13 November 2021
Van Soest
12 November 2021

Superverse sushi.

Erika
12 November 2021

beste sushi

Suzanne BC
12 November 2021

++ heerlijke sushi - - helaas TOCH pittige saus op de spicy orange dragon roll, ondanks uitdrukkelijk verzoek dit NIET te doen erg jammer en weg €13,50 - - geen werkend e-mail adres

Ahlam
12 November 2021
-
5 November 2021
janine staals
4 November 2021

Goed verzorgd en heel lekker!!!

Amel Fako
4 November 2021
Fabienne smits
1 November 2021

Het eten is lekker maar het duurde bijna twee uur voordat we ons eten kregen

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

van Soest
31 Oktober 2021

Super verse sushi en heel snel bezorgd.

Alexander
26 Oktober 2021
W. Schrantee
26 Oktober 2021

Wat een heerlijke Sushi's. De bestelling werd snel klaargemaakt en ik werd erg vriendelijk geholpen. De kwaliteit en versheid verdienen een dikke pluim!

Anne
23 Oktober 2021

Snelle service en top kwaliteit!

Wim
21 Oktober 2021
Anna
21 Oktober 2021

Besteld: Een dragon roll en epi tempura roll. Tot nu toe altijd nog heerlijke sushi gehad bij YangYang. Groot fan!!

Bea Jansen
20 Oktober 2021

Ik geniet altijd van jullie sushi, maar de poke bowl vind ik gewoon slecht

Iris Huis in ‘t Veld
18 Oktober 2021

Ze waren wat aan de late kant maar er werd super netjes excuses voor gemaakt. Sushi was lekker!

Rom
16 Oktober 2021

Gewoon lekker!

Maryam
12 Oktober 2021

De lekkerste sushi en goede service. Top

R
10 Oktober 2021
Wim
10 Oktober 2021
Alexander
8 Oktober 2021
Sander
5 Oktober 2021
Danielle Spaan
4 Oktober 2021

Super lekker. Super vers en snelle bezorging. De beste sushi!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

A.G.Alexander
2 Oktober 2021
DW
2 Oktober 2021

Top!

Susanne
29 September 2021

Uitstekende sushi (en pokebowls!) - served with a smile.

Joyce
26 September 2021
Anoniem
18 September 2021

Zeer lekker en vers

Britt
18 September 2021
H. Wolda
17 September 2021

Heel goed!

Joyce
14 September 2021

Delivery was fast and Sushi was very delicious!

Sanne
14 September 2021

Echt super: qua smaak, verzorging en bezorging. Aanrader!

Natasha Kraeva
13 September 2021
Gianluigi
13 September 2021
Frank
11 September 2021
EM
6 September 2021

Good quality of fish and quick delivery.

M
4 September 2021

Super lekkere en verse sushi

A.G.Alexander
4 September 2021
Monique
4 September 2021

Echt de beste sushi in Town! Rijst is heerlijk en vers en op temperatuur Krokante rolls wordt lauwwarm geleverd en zijn heerlijk crispy!

Frederieke
2 September 2021

Snelle bezorging, sushi nog warm en van goede kwaliteit.

DW
31 August 2021
Ludo
31 August 2021

Het was heerlijk.

Rozanne
30 August 2021

Heerlijke sushi!

Nancy
28 August 2021

Heerlijke sushi en precies op de afgesproken tijd bezorgd :)

Sylvie
28 August 2021